En side som bare ser pen ut hjelper lite hvis besøkende ikke tar kontakt. Konverteringsfokus gjør design og innhold målbart, slik at en kan kontinuerlig forbedre nettsiden.
Tre enkle nøkkelprinsipp
- Verdiforslag over fold, fold er delen av siden leseren ser før de begynner å scrolle.
- Knapper med tydelige verb som beskriver hva handlingen er, ikke la leseren gjette.
- Case, tall og kundelogoer er utrolig viktige deler av en nettside som er med å skape tillit.
Innhold og kontinuerlig forbedring
Det er ingenting som gir deg fler besøkende en godt innhold, som viser at du forstår målgruppen. Dette er heller ikke enkelt, derfor anbefaler følgende.
- Sett opp analyseverktøy, med unike mål for din bedrift
- Så anbefaler vi å publisere minst en artikkel i uken. Ikke vær redd for å skrive feil, målet er å teste flest mulige typer innhold på kortest mulig tid.
- Med god analyse bunn blir det nå lett å se hvilke artikler som gir mest verdi, og justere resten av siden deretter.
Vi er eksperter på å sette opp nettsider som selger, og vi hjelper deg gjerne på veien.